Marketingové, foto-video, inspirativní články pro osobní rozvoj a e-knihy.
autorské články od Pavla Hrejsemnou
C60 – Uhlík života – BEWIT PRAWTEIN Carbon Elixir: jak koupit se slevou
Osobní rozvoj je trvalý proces, který nám pomáhá dosáhnout našich cílů a plnit svůj potenciál. Existuje mnoho různých způsobů, jak se na svém osobním...
Historický román Arnošt z Pardubic
Ukázka z knihy Kapitola 1: Počátek cesty Byl jasný jarní den v údolí Kladska, když malý Arnošt, sotva desetiletý chlapec, stál na dvoře otcovského sídla....
Historický román Cesta kata
Ukázka z knihy Kapitola 1 Rok 1434, Starý Brod. Město, kdesi v hlubokých lesích českého království, které dýchalo běžným životem, avšak jeho srdce bilo v...
C60 – Uhlík života – BEWIT PRAWTEIN Carbon Elixir: jak koupit se slevou
Osobní rozvoj je trvalý proces, který nám pomáhá dosáhnout našich cílů a plnit svůj potenciál. Existuje mnoho různých způsobů, jak se na svém osobním rozvoji pracovat, včetně změny stravy, cvičení, meditace a...
Historický román Arnošt z Pardubic
Ukázka z knihy Kapitola 1: Počátek cesty Byl jasný jarní den v údolí Kladska, když malý Arnošt, sotva desetiletý chlapec, stál na dvoře otcovského sídla. Slyšel z dálky tlumené zvuky modliteb a hlahol...
Historický román Cesta kata
Ukázka z knihy Kapitola 1 Rok 1434, Starý Brod. Město, kdesi v hlubokých lesích českého království, které dýchalo běžným životem, avšak jeho srdce bilo v rytmu temnějších sil. Uličky byly úzké a pokroucené,...
Historický román Mistr Theodorik
Ukázka z knihy Kapitola 16: Zjevení na Karlštejně Po svém návratu z kláštera byl Theodorik odhodlaný dokončit výzdobu kaple sv. Kříže s novou duchovní jasností. Hrad Karlštejn v těchto dnech působil téměř magicky...
Historical novel The Executioner’s Journey
Sample from the book Chapter 1 Year 1434, Old Ford. A city, somewhere in the deep forests of the Czech kingdom, that breathed ordinary life, but its heart beat to the rhythm of...
Historický román Jedová chýše II.
Ukázka z knihy Kapitola 1: Návrat Po několika týdnech relativního klidu se Praha opět ocitla v sevření strachu a nejistoty. Jan, Ludmila, Alžběta a Markéta, posíleni svým úspěchem v boji proti falzifikátorům mincí,...
Historický román Jedová chýše
Ukázka z knihy Kapitola 1: Vítání v Jedové chýši V klenutém sklepě se linul hustý kouř z krbu, loučí a svíček, který se mísil s vůní čerstvě uvařeného piva. Kamenné stěny krčmy Jedová...
Historický román Petr Parléř
Ukázka z knihy Kapitola 1: Shledání s císařem Léto roku 1353, Švábský Gmünd. Slunce pozvolna klesalo k horizontu a město zahalovalo své zdi do zlatavého závoje. Hluk staveniště chrámu svatého Kříže pomalu utichal,...
20 témat, která vám mohou pomoci nalézt pozitivní motivaci ve vztahu
Rádi bych vás přivítali v této inspirativní sbírce témat, která vám mohou pomoci nalézt pozitivní motivaci ve vašem vztahu. Věříme, že každý vztah je jedinečný, a právě proto je důležité pravidelně investovat do jeho...
Život po padesátce: Cesta ke stáří plnému radosti a osobního rozvoje
Vítejte v našem inspirativním světě, "Život po padesátce", kde stáří znamená nový začátek! Rádi bychom vás pozvali na pozoruhodnou cestu k osobnímu rozvoji a plnohodnotnému stáří. Naše kniha, "Život po Padesátce: Cesta ke stáří...
The 20 most common reasons why a company website is not listed in a search engine (e.g. Google)
This comprehensive e-book is intended for entrepreneurs, small and medium business owners, digital marketers and anyone who wants to increase the online visibility of their business. In the e-book, we focus on the key...
The 20 most common mistakes in content marketing
This e-book offers a comprehensive guide for all marketing professionals and entrepreneurs who want to improve in the field of content marketing. In today's digital era, quality content is a key factor for online...
Případová studie: Obsahový marketing pro Vinné sklepy Kutná Hora
Případová studie: Vinné sklepy Kutná Hora - Obsahová strategie a digitální marketing od IDEAIFY s.r.o. Klient: Vinné sklepy Kutná Hora Agentura: IDEAIFY s.r.o. Cíl: Zvýšení viditelnosti značky, zlepšení online přítomnosti a růst...
Případová studie: Vytvoření webové stránky pro Vinařství Kocián
Vítejte na našem blogu, kde se podíváme na jeden z našich projektů – vytvoření moderní webové stránky pro Vinařství Kocián. Spolupráce s klientem, který neměl dosud žádnou online přítomnost, představovala výzvu, ale...
Případová studie: Revitalizace webové stránky pro Vinařství Žáček Kutná Hora
Jsme rádi, že můžeme sdílet naši úspěšnou spolupráci s Vinařství Žáček Kutná Hora, kde jsme provedli kompletní revitalizaci jejich webové stránky. Tento projekt představoval výzvu v podobě nefunkčního, zastaralého webu s nízkou...
Digitální marketing pro malé firmy
Vše, co potřebujete vědět, abyste mohli začít Digitální marketing se stal nezbytnou součástí úspěšného podnikání, a to i pro malé firmy. V digitálním světě, kde jsou zákazníci neustále online, je důležité vědět,...
Publikujete případové studie?
V dnešním dynamickém světě digitální komunikace a technologií je správa uživatelských zkušeností klíčová pro úspěch jakéhokoliv projektu. Jedním z nejúčinnějších nástrojů, jak demonstrovat své odborné znalosti a získat důvěru zákazníků, je publikování...
Proč selhává obsahová strategie?
Obsahová strategie je klíčovým prvkem marketingových plánů mnoha firem. Přestože má potenciál přitáhnout a udržet zákazníky, mnoho strategií selhává. Proč tomu tak je? Podívejme se na několik hlavních důvodů: Nedostatečné porozumění cílové...
Průvodce povědomím o značce (brand)
Jak zvýšit viditelnost a loajalitu Povědomí o značce je jedním z klíčových prvků úspěšného marketingu. Když spotřebitelé znají a rozpoznávají vaši značku, pravděpodobněji si vyberou vaše produkty nebo služby před konkurenčními. Tento...
Jak rozvíjet kreativní myšlení
Proč si myslíte, že kreativita není pro vás? Je to mýtus! Kreativita není magie nebo talent vyhrazený pro pár vyvolených. Je to dovednost, kterou může rozvíjet každý z nás. Pokud si myslíte,...
Hacknutí webu může mít závažné důsledky pro marketingové aktivity
Hacknutí webových stránek může mít katastrofální následky nejen pro samotný chod společnosti, ale také pro její marketingové aktivity. V dnešní digitální době je webová stránka jedním z klíčových nástrojů pro budování značky,...
Měli byste fotografovat na výšku nebo na šířku?
Fotografování je umění zachycovat okamžiky, které mohou trvat celý život. Jedním z důležitých rozhodnutí, která musí každý fotograf udělat, je volba orientace snímku – zda fotografovat na výšku (portrétní formát) nebo na...
Proč při budování osobní značky potřebujete osobní web, a ne firemní?
Budování osobní značky se stává stále důležitějším aspektem profesního i osobního života. V dnešní digitální éře je jedním z nejefektivnějších nástrojů pro prezentaci sebe sama osobní webová stránka. Proč byste měli investovat...
Proč si nefotit svatbu sám nebo od kamaráda?
Plánování svatby je jedním z nejdůležitějších momentů v životě každého páru. Každý detail, od výběru místa až po květiny, je pečlivě zvažován, aby vše bylo perfektní. Když přijde na dokumentaci tohoto výjimečného...
Co je osobní branding?
Osobní branding je proces, kterým jedinec vytváří a spravuje svůj vlastní obraz a identitu, aby zvýšil svou viditelnost, důvěryhodnost a relevanci v profesním nebo osobním prostředí. Zahrnuje způsoby, jakými jedinec prezentuje sám...
Pro kompletní výpis všech příspěvků navštivte archivní stránku BLOGu.