Jak vzniká spolupráce

Proč je dobré být vidět na internetu?

Firemní  nebo osobní webové stránky slouží k prezentaci Vaší osoby nebo Vaší společnosti. Při návštěvě čtenáře na webu, máme často jen jeden pokus jak jej zaujmout.  Proto není úplně vhodné mít “amatérský web”.

Osobní web Vám může pomoci při hledání nové práce. Budoucí zaměstnavatel si Vás proklepne a má jasný obrázek proč by Vás měl získat do svých řad.

Můžete si vytvořit i osobní blog kde budete psát svůj román, svůj deník, nebo budete ukazovat vaše výtvory (obrazy, fotografie, výrobky).

U firemního webu, mějte na paměti, že je hlavním marketingovým a komunikačním nástrojem většiny společností. Je to nejlevnější reklamní kanál který za Vás pracuje 24/7.

Případové studie pro vytvoření webu

Vinařství Kocián

Vinařství Žáček Kutná Hora

Osobní web

Osobní webové stránky, jsou vhodné pro budování osobní značky, umělce nebo blogery. Váš web je vaše vizitka snadno ukážete co ve Vás je.

Firemní web

Firemní webové stránky jsou Vaší první referencí kterou si budoucí klient ověří, zda jste to právě vy s kým chce spolupracovat.

Tvorba a správa webů v prostředí WordPress - firemní web - autor: IDEAIFY s.r.o.

Proč dnes už nestačí prezentace třeba na Facebooku?

Nejpodstatnější důvod proč NE je, že kdykoliv můžete o vybudovanou stránku na Facebooku přijít a to bez udání důvodu ze strany Facebooku. Přijdete během vteřiny o klienty, spoustu příspěvků a mnohdy i finančních investic. Myslete taky na to, že je nulová šance na odvolání a zvrácení jejich rozhodnutí. Ve většině případů se s Vámi nebude nikdo ani bavit a to platí i pro písemný styk.

Druhý důvod je ten, že nemáte grafiku, SEO a další běžná nastavení pod svou kontrolou.

Třetí důvod může být ten, že neexistuje téměř žádná metrika návštěvnosti. Zapomeňte na Google Analytic. Velké společnosti už tento marketingový kanál dávno opustily.

Co získáte u vlastního webu?

Na vlastní doméně, na vlastní hostingu si můžete budovat co vás jen napadne. Od blogu, přes katalog až pro prodejní eshop. Data na webu jsou jen vaše a žádná třetí strana, např.: Facebook Vám je nebude cenzurovat. Nejste ničím limitovaní, jen snad velikostí hostingu, takže miliony fotografií v nejlepším rozlišení raději ne.

Kdo by měl především přemýšlet o webu nebo e-shopu?

  • Vzdělání: školy, školky, vzdělávací agentury
  • Kancelářské obory: právníci, notáři, účetní, znalci, spisovatelé, překladatelé, realitní agenti, pojišťovací agenti, makléři, blogeři, fotografové
  • Potravinářství a obchod: restaurace, výrobci potravin, obchody
  • Zdravotní péče: obvodní lékaři, lékaři specialisté, zubaři, maséři, rehabilitace, lázně
  • Cestování: hotely, penziony, rekreační střediska
  • Služby: zedníci, instalatéři, elektrikáři, kominíci, úklidové firmy, hodinový manželé

Co dál?​

Nejdříve nám řekněte co má web umět, kde má být vidět, kolika jazyky má mluvit, jaké obrázky na webu budou, zda chcete i SEO optimalizaci, zda už máte doménu, zda už máte hosting aj. Když si o tomto pohovoříme, budeme přesně vědět o čem je řeč a přesně si řekneme cenu zhotovení.

NÁKLADY NA VÝVOJ WEBOVÝCH STRÁNEK WORDPRESS

Uvádíme zde orientační ceník za vytvoření webových stránek. Ceny jsou bez domény, hostingu a doplňkových služeb jako je je pravidelný servis, aktualizace stránek, zálohování, aj.

Vstupní stránka single page

od 10000
  • Jednostránkový web s kotvovou navigací + SEO + formulář + nastavení blogu + mapa.
  • Cílem je udělat promo stránku, prezentaci produktu, služby, školení.
  • (náročnost do 10 pracovních dní)

Firemní webové stránky

od 15000
  • Web pro společnost s přibližně 6 hlavními stránkami + SEO + formulář + nastavení blogu + mapa.
  • Cílem je prezentace služeb společnosti + blog.
  • (náročnost do 15 pracovních dní)

Webové stránky katalog

od 25000
  • Značkový web s několika kategoriemi a produktovými stránkami + SEO + formulář.
  • Cílem je ukázat online sortiment pro rezervaci požadovaného zboží bez fáze pokladny.
  • (náročnost do 20 pracovních dní)

Webové stránky eshop

od 40000
  • Internetový obchod prodávající zboží; na rozdíl od katalogového webu má fázi pokladny a transakční proces + 50 produktů + SEO + formulář.
  • Cílem je nasadit základní obchod, kde by firma mohla prodávat své produkty.
  • (náročnost do 30 pracovních dní)

Loga partnerů

Naše práce nekončí tvorbou webu. Dále zajistíme:

  • Pravidelná aktualizace SW – aktualizace jádra, šablony a pluginů. 300 Kč / měsíčně, platba na 3 měsíce.
  • Jednarázová aktualizace SW – aktualizace jádra, šablony a pluginů. Jednorázová platba 1500 Kč.
  • SEO pro WordPress. 4 stránkový web 3000 Kč, jinak cena dohodou dle náročnosti. 
  • Správa stránky – zbytečná data v databázi jako spam komentáře a nepotřebné revize vymažeme. Jednorázová platba 500 Kč.
  • Lepší zabezpečení – nastavíme bezpečnostní plugin. Jednorázová platba od 250 Kč.
  • Optimalizace rychlosti – nastavíme cache a další techniky, které zlepší rychlost stránky. Jednorázová platba 500 Kč.
  • Optimalizace databáze (do databáze se ukládá život vašeho webu, čas od času je potřeba promazat tuto databázi. Web je pak rychlejší). Jednorázová platba 1500 Kč.
  • Aktualizace obsahu stránek (příležitostně nebo pravidelně najmutím si externě našeho webmastera). Cena dohodou dle náročnosti. 
  • Rozšiřování webu o formuláře kontaktní nebo newslettery, obrazové galerie, nastavování různých pluginu. Cena dohodou dle náročnosti. 
  • Další možnosti (sociální sítě, Google profily, marketing, semináře, školení, produktové fotografie a videa…). Cena dohodou dle náročnosti. 

Ukázka některých webových stránek z naší dílny​

Můžete být, nebo možná už jste v dobré společnosti!

“Věděli jste, že: více než 42% webu na světě běží na WordPressu? WordPress je možným řešením pro každého, od zcela začínajících bloggerů a podnikatelů až po významné značky jako jsou např.: TIME, TED, Spotify, Rolling Stone magazin …”

Odesláním tohoto formuláře souhlasím s tím, že IDEAIFY může zpracovávat moje údaje, jak je popsáno v Zásadách ochrany osobních údajů IDEAIFY.